در مقام یک مادر

برای فرزندانم..

برای فرزندانم..

آخرین مطالب

۱ مطلب در تیر ۱۳۹۹ ثبت شده است

Business areas where you can implement robotic process automation

شبیه به راهی که کانکتور ERP برای برقراری ارتباطی پویا بین سیستم ها ایجاد می کند ، اتصال دهنده شخص ثالث کادنت Cadency امکان اتوماسیون اقدامات تکراری خاص را به عنوان بخشی از سابقه گزارش گردش کار فراهم می کند. برای کسانی که از یک راه حل rpa مانند UIPath ™ ، BluePrism or یا Automation Anywhere استفاده می کنند ، به شما اجازه می دهد تا فرآیند ضبط گزارش را بطور کامل از طریق سیستم جامع کنترل Cadency ، به جای فقط در بیت ها و قطعات کنترل کنید.

علاوه بر این ، به دلیل اینکه کانکتور توسط توسعه دهندگان Cadency از قبل ساخته شده و نگهداری می شود ، نیازی به اسکریپت از طریق Cadency UI نیست ، که منجر به هزینه و زمان قابل ملاحظه ای برای اجرای نسبت به ادغام های مستقل توسعه یافته می شود. این امر همچنین به جای اتکا به اتوماسیون شکننده UI ، باعث ایجاد یکپارچگی مستحکم تر می شود ، که هنگام تغییر عناصر فردی ، به راحتی می توان شکست.

 "69٪ از ادارات مالی امروز در حال آزمایش ، پیاده سازی یا استفاده از rpa هستند."

- اجتناب ناپذیر بودن اتوماسیون فرایند رباتیک در امور مالی و حسابداری ، اکتبر 2019

چگونه اتصال 3RD-PARTY اتصال دهنده های rpa فرآیندهای بسته مالی را بهبود می بخشد

ظرفیتهای مالی مالی

اضافه کردن صادرات تعادل GL از سیستم های مختلف و افزودن مستقیم آنها به Cadency تا آنها را به راحتی در دسترس قرار دهیم

درباره سیستم کادنسی حسابداری حساب

Cadency's System of Accounting Intelligence ترکیبی از فناوریهای اتوماسیون زمینی مانند هوش مصنوعی (AI) ، اتوماسیون فرآیند رباتیک (rpa) و رباتها است و هوشمندانه آنها را در سراسر سیستم کنترل Cadency (SOC) به کار می برد تا از پشتیبانی اغلب پیچیده و پیچیده ضبط کند. گزارش گزارش این فن آوری ها راه حل های منحصر به فرد و قدرتمندی را برای برخی از پیچیده ترین چالش های R2R ارائه می دهند و با پیشرفت و تحول در سفر تحولات مالی و رشد مشاغل ، به راحتی مقیاس می شوند.

اتصالات ERP

شما برای حمایت از مشاغل خود به شدت به ERP خود وابسته هستید ، اما به معنای اداره پیچیدگی روند نزدیک مالی نیست. اتصالات ERP از پیش ساخته Cadency با هر سیستم ERP (یا سیستم ها) ادغام شده و هزینه ، زمان و خطر ادغام داده ها را کاهش می دهد.

API ها

API های داخلی Cadency به شما در ساخت یکپارچه سازی کاملاً خودکار ، سفارشی کمک می کند و خطر انتقال داده های دستی را برطرف می کند.

اتصال دهنده های شخص ثالث rpa

برای کسانی که در حال حاضر از راه حل های rpa استفاده می کنند ، مانند UIPath ™ ، BluePrism® یا Automation Anywhere® ، اتصالات 3 بعدی حزب Cadency اتصال پیش ساخته ساخته شده است که اقدامات تکراری خاص را در جریان کار R2R امکان پذیر می کند.

ERP ربات ها

با جادوی ERP Bots ، می توانید با فعال کردن روال های منحصر به فرد توالی ، اعتبار سنجی و کنترل خطا ، جلوگیری از خطر خطاهای دستی و صرفه جویی در وقت با انجام اقدامات مرتبط ، مقدار اتصال قوی Cadency به ERP خود را به حداکثر برسانید.

ریسک هوشمند هوشمند RPA

Cadency اتوماسیون فرایند رباتیک (rpa) را به سطح بعدی می برد: ریسک-هوشمند هوشمند. گردش خودکار را بر اساس تحمل ریسک در کسب و کار خود تنظیم کنید تا بتوانید تیم خود را بر روی کارهایی که مهم است متمرکز کنید.

کنترل های مالی AI

انقلاب بعدی در اتوماسیون نزدیک مالی. از الگوریتم های یادگیری ماشین استفاده کنید تا روند داده های خود را با گذشت زمان بررسی کنید ، ناهنجاری ها را شناسایی کنید و گردش کار را بر اساس خطر مرتبط انجام دهید.

برای مثال میخواهیم نرم افزار کاربر مجازی را معرفی کنیم و پاسخ برخی از سوالات را از سایت https://www.v-user.com/fa برای شما تهیه کرده ایم تا بیشتر با این نرم افزار اشنا شوید.

با نسخه آزمایشی یک کاری را ضبط می کنم اما زمان اجرا، خطا می دهد. باید کار خاصی انجام دهم؟

در بخش محصولات جانبی شاهد انبوهی از ربات های آماده در زمینه های مختلف هستیم که نشان می دهد در بسیاری از کارها می توان ربات های بی نقصی با نرم افزار کاربر مجازی تهیه نمود به شرط آنکه بدانید برای کدام کار باید از چه قسمتی از نرم افزار استفاده شود. به عنوان مثال برای ساخت یک ربات تحت وب (رباتی که یه سایتی را باز کند و چند کار را داخل آن سایت انجام دهد) نباید از برنامه ضبط کننده بر روی مرورگرهای اینترنتی استفاده کرد زیرا امور تحت وب اکشن های مخصوص به خود را دارد که با برنامه ضبط کننده قابل ضبط نبوده و فقط از طریق برنامه ویراستار می توان آنها را پیاده سازی نمود. همچنین در مورد باز کردن My Computer و کار با فایل ها یا پوشه نیز استفاده از برنامه ضبط کننده کار درستی نبوده و باید از اکشن های مخصوص به این کار که در برنامه ویراستار در بخش اکشن های File & Folders قرار گرفته است استفاده نمود. توصیه می کنیم قبل از شروع ساخت یک ماکروی واقعی، فیلم های مختلف موجود در سایت را تماشا کرده و ماکروهای نمونه ای که آموزش می دهند را در سیستم خود برای تمرین، پیاده سازی نمایید؛ سپس به سراغ پروژه واقعی خود بروید. البته در هر زمان می توانید از پشتیبانی ما کمک بگیرید.

نرم افزار بر روی چه سیستم عامل هایی نصب و اجرا می شود؟

نرم افزار کاربر مجازی یک برنامه تحت ویندوز بوده و با نسخه های ویندوز زیر سازگار است: Windows XP, Vista, 7, 8, 8.1, 10, Server 2003, 2008, 2012, 2016

لایسنس خریداری شده بر روی چند کامپیوتر یا سرور قابل اجراست؟

در حال حاضر لایسنس برنامه، تک کاربره بوده و تنها میتوان بر روی 1 کامپیوتر (یا سرور) از آن استفاده کرد .اگه بخواهید روی چندین کامپیوتر آن را اجرا کنید برای هر دستگاه باید یک لایسنس جداگانه تهیه نمایید. دقت داشته باشید که لایسنس برنامه بعد از فعالسازی، قابلیت باطل کردن و انتقال به کامپیوتر دیگر را نـدارد. لذا قبل از فعالسازی توجه کنید که بر روی کدام دستگاه می خواهید آنرا فعال نمایید.

آیا میتوان از این برنامه در سرور مجازی استفاده کرد؟

بله، البته توصیه ما اینستکه نرم افزار را در سیستم شخصی استفاده کنید اما نرم افزار قابلیت اجرا در تمام نسخه های ویندوز که بر روی سرورها مجازی نصب میشوند را داراست. تنها نکته قابل ذکر، درباره نحوه اتصال به سرور مجازی می باشد که باید از ریموت های نظیر VNC یا VMware Client پشتیبانی کند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۵ تیر ۹۹ ، ۱۱:۵۰
لوسی می