در مقام یک مادر

برای فرزندانم..

برای فرزندانم..

آخرین مطالب

۱ مطلب در خرداد ۱۳۹۹ ثبت شده است

Bots are software programs which generally performs automated ...

ارسال مداوم (حداقل روزی یک بار)

ابزار بازاریابی ویژوال Tailwind در سال 2017 بیش از 100،000 پروفایل اینستاگرام را مطالعه کرد تا درک کند که چگونه فرکانس ارسال ، روی رشد پیروان و میزان نامزدی تأثیر می گذارد.

آنها دریافتند که هرچه بیشتر ارسال می کنید ، تعداد لایک و دنبال کننده بیشتری کسب می کنید.

طبق این مطالعه ، نمایه هایی که هفت یا چند بار در هفته ارسال می کنند (یا حداقل یک بار در روز) لایک بیشتری کسب می کنند و سریعتر از آنهایی که پست کمتری ارسال می کنند ، پیروان بیشتری کسب می کنند.

فیلم ها ، فیلم های زنده و Stories را امتحان کنید

در حالی که اینستاگرام به عنوان یک شبکه به اشتراک گذاری عکس آغاز شد ، فراتر از عکس ها رشد کرده است. با وجود امکاناتی مانند فیلم ، فیلم زنده و Stories ، مارک ها اکنون می توانند انواع مختلفی از محتوا را ایجاد کنند تا طرفداران خود را درگیر خود کرده و موارد زیر را رشد دهند.

در اینجا چند دلیل قانع کننده برای تلاش برای ارسال این نوع محتوای جدید آورده شده است:

متوسط ​​درگیری برای فیلم ها سریعتر از میانگین درگیری برای تصاویر 3 در حال رشد است

هنگامی که به طور زنده در اینستاگرام می روید ، درست در جلوی Stories feed4 ظاهر می شوید

پنجاه و هفت درصد از مارک ها معتقدند که داستان ها به عنوان بخشی از استراتژی رسانه های اجتماعی خود "تا حدودی مؤثر" یا "بسیار مؤثر" بوده اند.

مطالعه و استفاده از هشتگ های با کیفیت

ما هشتگ های زیادی را در این وبلاگ بررسی کرده ایم ، اما به نظر می رسد که هیچ کجا در رسانه های اجتماعی آنها به اندازه اینستاگرام مهم نیستند. هشتگ های مناسب (و برچسب موقعیت مکانی) می توانند تصویر شما را در معرض مخاطبان بزرگ و هدفمند قرار دهند و به نظر نمی رسد کاربران اینستاگرام به همان روشی که ممکن است در شبکه های دیگر خستگی هشتگ داشته باشد.

با توجه به محبوبیت آن ، حتی می توانید یک هشتگ را دنبال کنید!

Simply Measured دو مطالعه انجام داد و دریافت که پست های اینستاگرام با هر دو هشتگ و برچسب موقعیت مکانی بالاترین میانگین تعامل را دارند 6

به عبارت دیگر ، هشتگ ها می توانند بهترین شرط بندی شما برای رشد سریع در اینستاگرام باشند....

محتوای تولید شده توسط کاربر را به اشتراک بگذارید

در یک سال ، ما اینستاگرام خود را تقریباً 400 درصد دنبال کردیم - از 4،250 به 21000 دنبال کننده. و درصد زیادی از این رشد به دلیل استقبال و به اشتراک گذاری مطالب تولید شده توسط کاربر بوده است.

ساده ترین راه برای فکر کردن در مورد محتوای تولید شده توسط کاربر این است: مارک هایی که بهترین محتوای کاربر را از سراسر وب دریافت می کنند و آن را در رسانه های اجتماعی خود یا سیستم عامل های دیگر در حالی که اعتبار خود را به سازنده اصلی (کاربر) می دهند ، نمایش می دهند. .

در بافر ، هشتگ های #BufferStories و #BufferCommunity را برای نمایش داستانهای منحصر به فرد کاربران خود شروع کردیم. این هشتگ ها گزینه های متنوعی از مطالب مختلف را از داستانهای انتخاب شده عشایر دیجیتال گرفته تا نکات مربوط به رسانه های اجتماعی بازاریابان باز کرده است. در اینجا مثالی وجود دارد:

با دیگران همکاری کنید

یک راه عالی دیگر برای گسترش دسترسی به اینستاگرام و رشد موارد زیر ، همکاری با دیگران یا از طریق مشارکت یا حمایت مالی است.

به عنوان مثال ، ما یک بار با برایان Fanzo ، بنیانگذار و مدیر عامل iSocialFanz ، با در دست گرفتن استوری های اینستاگرام یکدیگر همکاری کردیم. از طریق مشارکت ، ما هر دو توانستیم برای مخاطبان خود ارزشی قایل شویم و به مخاطب جدیدی برسیم.

تأثیر گذاران اینستاگرام در پست حمایت مالی خود ، حساب اینستاگرام دانیل ولینگتون را برچسب گذاری می کنند ، که باعث می شود افراد از نمایه دنیل ولینگتون بازدید کنند. از طریق این استراتژی ، دانیل ولینگتون تاکنون بیش از چهار میلیون دنبال کننده را به خود جذب کرده است.

 ارسال در بهترین زمان

بعد از دیدن بیش از پنج مطالعه در بهترین زمان برای ارسال ، یاد گرفتم که بهترین زمان جهانی برای ارسال در اینستاگرام وجود ندارد.

درعوض ، هر مارک بهترین زمان برای ارسال را دارد. شما هم مال خود را دارید!

به موقع بودن پست یکی از مهمترین عوامل در این زمینه است

از طرف دیگر ، می توانید از ابزارهای تجزیه و تحلیل اینستاگرام مانند Iconosquare یا Buffer for Business استفاده کنید تا بهترین زمان برای ارسال را با استفاده از داده های اینستاگرام خود پیدا کنید. این امر به ویژه در صورتی که نمایه تجاری در Instagram ندارید و از این طریق به Instagram Insights دسترسی ندارید ، بسیار مفید است. در اینجا نحوه ظاهر ویژگی Iconosquare آورده شده است.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۲ خرداد ۹۹ ، ۱۰:۲۷
لوسی می